2009/01/01

New Year

I got up around 7 at night
then had my dinner
then watched Tv with my grandparents
then got few calls from my friends
made few calls to my friends
and msn my friends
then I played guitar for 1hr
then watched the Taipei 101 fireworks show at my balcony
then i fell asleep...

i just feel wanna stay at home
and try to put myself back to zero
to wait for 2009 to come across me
a very simple way to celebrate it :)

2 Comments:

Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

2:24 AM  
Blogger Noi Kuan said...

想待在家陪家人, 就這樣而已, 沒什麼不開心, 不要在沒事臆測我的心情, 我寫我的, 你看你們的, 每個人習慣的生活方式不依樣, 我用很隨性很直接得方式過日子, 我習慣用比較平靜的情緒去處理面對每件事情甚至是我的文字, 你們幫我打氣加油, 我很感謝, 好朋友不是一定要每天每個重要的日子都在一起才叫好, 我認定你們是朋友, 你們就是, 不管大家各自在哪裡在做什麼. 好好專注在你想要做的事情上面, 如果是好好體驗生活, 那就好好的過, 如果是想要成為一個很好的平面設計師, 那就好好拼, 你的英文好到可以在那邊工作嗎? 你對平面設計各方面的思考夠成熟細膩嗎? 你的實作經驗與反應速度夠快嗎? 我不是惱羞成怒在反戳你, 只是讓你提出來好好想想. 加油

10:08 PM  

Post a Comment

<< Home