2007/02/17

有關於中國新年的新希望 /My wish for the comming chinese new year

我希望
不管我將面對的事情有多複雜 多難相處
我依舊能因為簡單的小事感到開心和滿足 進而知道要謙卑
I wish
No matter how hrash the future will be
I still can feel happy and satisfied with very simple things
And always being unboastful

還有 所有跟我有關的人都能過的很好
For the people related to me
can really enjoy their life

4 Comments:

Blogger 我叫阿碩 ;-) said...

恭喜恭喜
百尺竿頭
更進一步

4:11 AM  
Blogger Noi Kuan said...

謝謝
學長也是
並再次感謝那天在你家的
薑母鴨 及 麻油麵線

11:23 PM  
Blogger Unknown said...

86 和 B 關係很近吧?

4:03 AM  
Blogger Noi Kuan said...

完全沒有 一點都沒有

7:28 PM  

Post a Comment

<< Home